Zorgcoöperatie Nieuws

Nieuws voor de Reekse samenleving

Wat is dat meezingen toch leuk…

Liedjes uit de oude doos kent iedereen nog erg goed en worden uit volle borst meegezongen.
Maar .. de afterparty is ook zeker zo gezellig.. en vooral dat advocaatje gaat er goed in 🙂

Mocht jij daar ook zo’n zininin hebben?
Sluit dan aan elke 3e maandagmiddag van de maand om 14 uur in de Babbelaer.

Wees Welkom, Samen zingen is veel leuker !