Liedjes uit de oude doos kent iedereen nog erg goed en worden uit volle borst meegezongen.Maar .. de afterparty is ook zeker zo gezellig.. en vooral dat advocaatje gaat er goed in 🙂
Mocht jij daar ook zo’n zininin hebben? Sluit dan aan elke 3e maandagmiddag van de maand om 14 uur in de Babbelaer. Wees Welkom, Samen zingen is veel leuker !
Zorgcoöperatie Reek gebruikt cookies voor optimalisatie van de website. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, stem je hiermee in.